Byttekveld - brukt skirelatert utstyr

Arrangør: Leksvik IL - Ski

Tid

Skiavdelingen arrangerer en byttekveld etter treningsøkta, der alle som har og vil selge noe brukbart skiutstyr, får anledning til å stille ut og selge dette i klubbhuset.

Alle som er på utkikk etter brukbart skiutstyr, inviteres til klubbhuset for å gjøre en god handel.

Det er den enkelte selger som fastsetter prisen på det utstyret som en vil selge og skiavdelingen tar ikke provisjon av dette salget, men vil i stedet organisere kiosksalg av diverse mat og drikke, samt toalettpapir.

Vi vil be om at alle som vil selge utstyr, melder inn dette på forhånd, slik at vi har litt kontroll på mengde og antall. Dette meldes til leder, enten på telefon/ SMS 900 14 995, eller e-post ski.leksvik@gmail.com

Alt av skirelatert utstyr kan selges, f.eks. ski, staver, skisko, smurning/ glider, klær og annet relevant utstyr og tilbehør.

For utstillere/ selgere åpner dørene kl 18:00 og en vil dermed få tildelt nødvendig plass.

Velkommen!

Administratorer